L'allau d'al·legacions per no haver de formar part de les meses per les eleccions del pròxim diumenge 14 de febrer no s'atura. En el cas de la Junta Electoral de Terrassa, segons dades del TSJC a les que ha tingut accés LaTorre, ja se n'han rebut 1.324. D'aquesta manera, un 28,18 % de les 4.698 persones cridades a mesa a la ciutat i a la seva àrea d'influència (també en formen part municipis com Rubí, Sant Cugat, Viladecavalls o Matadepera) han posat excuses per no anar-hi.
Fonts de la Junta Electoral de Terrassa explicaven dies enrere a aquest mitjà que la majoria d'aquestes al·legacions són per motius de Salut: ni es volen contagiar ni volen posar en risc la salut dels seus familiars. Per cada petició acceptada, s'escull una nova persona que no consta a les llistes per ocupar la vacant, i els suplents són reubicats.
El 29 de gener, 622 persones havien presentat formalment una excusa a la Junta Electoral de Terrassa per no anar a una de les 4.698 meses de la zona, pel que en aquest període s'ha duplicat al xifra. A nivell de Catalunya. En l'àmbit català, el registre s'ha multiplicat de les 9.109 del 3 de febrer a les més de 24.000 actuals. D'aquestes, 9.500 són de la Junta Electoral de Barcelona. Als últims recomptes de l'Hospitalet i Sabadell, del 3 i 2 de febrer, respectivament, hi constaven 1.300 i 1012 al·legacions.
[plantillaeleccions]
Gairebé un 30% dels cridats a mesa a la Junta Electoral de Terrassa el 14-F han demanat no anar-hi
1.324 persones demanen excusar-se, la majoria al·legant motius de salut
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls