La candidatura de Más País a les eleccions espanyoles, liderada per Íñigo Errejón, i que es presentarà a la circumscripció de Barcelona amb el nom de Més Barcelona, farà un acte de presentació aquest dissabte a Rubí.
La idea dels organitzadors és que sigui una trobada oberta, amb un format d'assemblea, per donar a conèixer les línies generals de la formació, que va aconseguir els avals per presentar-se a Barcelona en les darreres hores. Más País es presentarà a 18 províncies en total.
Els participants a l'acte seran Juanan Geraldes, cap de llista de Més Barcelona; i Jordi Castillejo, que és de Rubí i ocupa el 10è lloc a la llista.
La trobada serà dissabte, a les 11h, al carrer de Joan Puig, número 9.
Juanan Geraldes, cap de llista de Más País per Barcelona, presenta la candidatura a Rubí
El rubinenc Jordi Castillejo, número 10 de la llista, serà un dels ponents de l'acte
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2019 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls