1.636 persones han participat aquest diumenge a la segona edició de la Cursa de la Dona de Rubí, que ha tenyit els carrers de rosa durant els 3.600 metres de recorregut urbà d'enguany; un canvi d'ubicació respecte a l'any anterior que ha permès "donar més visibilitat a l'activitat i, sens dubte, ha repercutit en la gran participació que hem registrat", ha dit l'alcaldessa, Ana María Martínez.
Totes les persones participants han rebut com a obsequi una samarreta amb el lema Campiones, ja que la prova no era competitiva sinó que tenia l'objectiu de donar suport a la promoció de l'esport femení i a uns hàbits de vida saludables.
La cursa també ha comptat amb un vessant solidari, ja que les persones participants han pogut fer una donació en el moment de la inscripció a favor de l'entitat Oncolliga, que ofereix atenció psicosocial a persones amb càncer i les seves famílies. En total s'han destinat 5.100 euros a aquest projecte.
La Cursa de la Dona és una iniciativa de l'Ajuntament però que compta amb el suport i col·laboració de diverses entitats: la Unió Atlètica Rubí (UAR), el Club Natació Rubí, el Duet Rubí, Oncolliga, les associacions Comerç Rubí i Autònoms de Rubí Fem Pinya, i el suport d'Integral de l'Ascensor. Pel que fa a la logística de la cursa, hi han col·laborat l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil i els integrants de Cowboys Motos Custom.
La Cursa de la Dona recapta 5.100 euros per a Oncolliga
L'activitat ha comptat amb 1.636 persones inscrites
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 12:39
Actualitzat el 08 de maig de 2023 a les 12:49
Et pot interessar
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona