L'assemblea feminista La Indómita se sumarà aquest dijous a la campanya Per un avortament lliure i gratuït, una acció descentralitzada que es durà a terme davant d'Hospitals o altres centres de salut de referència.
En el cas de Rubí, La Indómita convida a concentrar-se a les 19h davant del CAP Anton de Borja.
La campanya pel Dret a l'Avortament Lliure i Gratuït considera que l'avortament és un dret fonamental i que no es pot penalitzar, criminalitzar o restringir, sinó que s'ha de garantir des de la "universalitat i la inalienabilitat", sense exclusions ni desigualtats.
Entre d'altres, la campanya demana una nova legislació que elimini el període de reflexió de 3 dies - o qualsevol altra mesura dissuasòria que posi en qüestió la decisió de les dones -, eliminar els terminis basats en setmanes de gestació i les barreres d'edat, perquè les més joves no es vegin supeditades a la voluntat adulta; una nova definició del que implica la gestació o reglamenar l'educació sexual.
La Indómita se suma a la campanya per un avortament lliure i gratuït aquest dijous
Convida a concentrar-se a les 19h davant del CAP Anton de Borja.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2021 a les 11:32