Bea Ortiz i Elena Ruiz s'han assegurat una medalla als Jocs Olímpics de Tòquio, després que la selecció espanyola hagi aconseguit avui una victòria molt treballada davant d'Hongria a les semifinals del torneig de waterpolo.
Les jugadores de Rubí han contribuït a aquesta victòria amb dos gols cadascuna - la meitat dels gols del combinat estatal -, i de fet Elena Ruiz n'hauria pogut comptabilitzar un altre, que ha acabat anul·lant el VAR.
Un partit molt intens entre dues seleccions que han mostrat un alt nivell des del primer minut, amb un paper clau de la defensa i la portera, Laura Ester, que ha salvat un gran nombre d'ocasions per part de la selecció hongaresa.
Espanya ha anat per davant des dels primers minuts, i ha guanyat el primer quart (2-0), el segon (5-2) i el tercer (8-4). En l'últim quart, una Hongria molt agressiva ha retallat distàncies i ha fet suar de valent la selecció espanyola per mantenir la intensitat en defensa, i novament un gran paper de Laura Ester ha portat al triomf de la selecció (8-6). A la final, que es disputarà aquest dissabte, les esperen els Estats Units.
La selecció femenina de waterpolo, a la final olímpica
Bea Ortiz i Elena Ruiz tornaran a Rubí amb una medalla
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2021 a les 13:55
Actualitzat el 05 d’agost de 2021 a les 15:51
Et pot interessar
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra