La solució de FemVallès per evitar les afectacions de les futures obres de Rodalies
Juntament amb la Promoció del Transport Públic (PTP), reclamen solucions preventives per connectar la xarxa amb FGC
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 13:12
L'Associació FemVallès i Promoció del Transport Públic (PTP) reivindiquen de nou la construcció dels intercanviadors a Sant Cugat i a Rubí per minimitzar l'imminent impacte que tindran les futures obres previstes a la xarxa de Rodalies-Renfe davant del soterrament de vies a Sant Feliu de Llobregat i a Montcada i Reixac.
Les dues entitats insisteixen que aquests dos nodes permetrien connectar la línia R8 amb les línies S1 i S2 de FGC -direcció Terrassa (Hospital General) i Sabadell (Volpelleres)- a través de les estacions ja existents a tocar de les interseccions entre ambdues xarxes. "Una solució davant dels possibles talls derivats arran de les obres que afectaran milers de persones que entren i surten cada dia de Barcelona a través de l'R2 i l'R4", remarquen des de la prevenció i amb la voluntat d'afavorir transbords còmodes.
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
