La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha instat la Comissió Europea i els governs dels diversos estats a "assolir els acords necessaris" perquè el programa Erasmus es pugui continuar desenvolupant, malgrat el Brexit, amb la sortida ja oficial del Regne Unit de la Unió Europea (UE).
S'ha volgut sumar així, a la voluntat expressada per "les institucions d'educació superior i de recerca tant de la UE com del Regne Unit per tal de continuar treballant conjuntament i, per tant, mantenir les relacions de cooperació tal com s'han desenvolupat fins ara".
Tot i que enguany, cap estudiant ha sortit del campus vallesà amb destí a les illes britàniques per "la manca de garanties que provocava la incertesa sobre el calendari i el procés" de sortida, de cara al curs vinent més de 60 sí ho faran. Gràcies a que s'ha garantit els programes europeus de mobilitat entre universitats per a l'exercici 2020-2021.
La UAB insta les institucions per mantenir el programa Erasmus malgrat el Brexit
El curs vinent una seixantena d'estudiants del campus vallesà aniran a estudiar al Regne Unit
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de febrer de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques