El passat 15 de març Terrassa va celebrar la Nit de l'Esportista 2018, un certamen organitzat anualment amb l'objectiu de retre homenatge a l'esport a través dels seus protagonistes.
Enguany, un dels equips nominats al premi Millor esport adaptat per a persones amb discapacitat intel·lectual ha estat l'equip A del Club Esportiu Horitzó de Bàsquet de Rubí, campió de la Lliga Catalana de primera divisió de la Federació ACELL. El premi es debatia amb quatre esportistes o equips més: l'Atlètic Heura Heura de Hockey, Alexander Garcia FUPAR d'Atletisme, Josep Ruiz FUPAR de Natació i Young Athletes de l'Escola Crespinell Multiesportiu.
Finalment el primer equip del club rubinenc no va ser el guanyador però va aconseguir el guardó com a nominat. La capitana de l'equip, Helena Corbella, i un dels jugadors que van ser fonamentals per aconseguir el campionat de la temporada passada, Toni Torres, van ser els encarregats de pujar a l'escenari per recollir el premi.
L'Equip A de bàsquet del Club Esportiu Horitzó de Rubí recull un guardó en la Nit de l'Esportista de Terrassa 2018
L'equip ha rebut el premi com a nominat a millor esport adaptat per a persones amb discapacitat intel·lectual
Ara a portada
Publicat el 18 de març de 2019 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat