Les persones de 40 anys o més, i que tinguin com a referència els CAP Anton Borja i CAP Mútua Rubí es podran vacunar a Rubí sense cita prèvia aquest divendres, 16 de juliol, al Bus del Banc de Sang que s'instal·larà a la plaça davant de l'Antiga Estació (c/ Josep Serra, 13).
L'horari de la vacunació serà de 9 a 20h, i caldrà portar la targeta sanitària individual o bé el document d'identificació (DNI, passaport, NIE...).
El bus comptarà amb un equip de dos infermers, un tècnic i dos administratius, i anirà acompanyat de dues carpes exteriors, una per fer el registre de les persones que es vacunaran i una altra on s'esperaran les persones ja vacunades durant uns minuts.
La vacuna que s'administrarà serà Janssen, d'una sola dosi, per garantir la pauta completa.
[plantillacoronavirus]
Les persones més grans de 40 anys es podran vacunar a Rubí aquest divendres
La campanya s'adreça a la població de referència dels CAP Anton Borja i CAP Rubí, i no és necessari demanar cita prèvia
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juliol de 2021 a les 07:21
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls