Els ingressos per Covid-19 als hospitals de Terrassa han caigut fins als 172 aquest dilluns, 8 menys que divendres passat. Fa tres setmanes, n'hi havia 200.
Tot i això, augmenta el nombre de pacients crítics a l'UCI fins a la màxima ocupació: en són 22, la xifra més alta de la segona i tercera onada. D'aquests, segons dades de Salut, 96 són veïns de Terrassa, i la resta, de municipis de l'entorn.
A l'Hospital de Terrassa hi ha 72 persones ingressades a planta, 11 a l'UCI i nou en hospitalització domiciliària. A l'Hospital Universitari MútuaTerrassa hi ha 61 pacients ingressats a planta, 11 a l'UCI, dos a la Unitat de Semicrítics i dos es troben en hospitalització domiciliària.
Les UCI dels hospitals Terrassa arriben a la màxima ocupació
Els ingressats per Covid-19 han baixat a 172, 8 menys que divendres passat
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat