La setmana, la penúltima de maig, acabarà amb l'ambient més propi de l'estiu, tot i que amb una lleugera rebaixa de la calor respecte aquest dissabte. Això sí, seguirà el domini del sol i registres una mica elevats, tot i que amb una lleugera reculada.
El dia es llevarà amb algunes nuvolades, amb una mica més de presència que 24 hores enrere, però el sol lluirà i el cel acabarà clar i net de núvols. Tanmateix, cap al final del dia, poden tornar aparèixer.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Nn8NFO1wHOo[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un diumenge amb un cel puntualment mig ennuvolat, tot i que serà de matinada quan h haurà alguns estrats baixos locals. La setmana s'acomiadarà amb amb un termòmetre que recularà, especialment al final del dia.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de maig de 2020 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona