L'oficina de Correus de Rubí disposa de sistema de demanda de cita

Es pretén que els clients puguin gestionar millor el temps i evitar cues d'espera

Imatge d'arxiu de l'oficina de Correus de Rubí
Imatge d'arxiu de l'oficina de Correus de Rubí | RubiTV.cat
Redacció
20 de novembre del 2020
L'oficina de Correus a Rubí disposa d'un servei de demanda de cita per tal que els clients puguin escollir el dia i hora en què volen anar-hi i evitar cues. 

El servei es pot sol·licitar a través de la web de Correus, de l'aplicació o de l'Oficina Virtual de Correus, i un cop escollits el dia i hora per anar a l'oficina, el client rebrà un codi que s'haurà d'introduir a una màquina al mateix equipament, i se l'atendrà de manera immediata. El sistema discrimina els trams horaris de mínima afluència, per tal de garantir que serà atès a la seva arribada.

Igualment, aquest sistema contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, per si el client arriba més d'hora o més tard. 

Així, aquesta funcionalitat permet que els usuaris de Correus gestionin millor el seu temps i, alhora, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència.

Correus també posa a disposició de les persones de més de 65 anys el telèfon d'Atenció al Client (915 197 197) perquè puguin demanar cita a les oficines, i garantir la seva seguretat.