Les restriccions per la Covid-19 no han impedit que milers de rubinencs hagin gaudit de l'arribada dels Reis d'Orient la nit més màgica de l'any. La ciutat ha ofert tres sessions de l'espectacle i els assistents han pogut visitar la Cavalcada estàtica per evitar aglomeracions. Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat a la ciutat envoltats de màgia.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZbbkRoJMi4Q[/youtube]
Ses Majestats han dit que, tot i no passejar-se per la ciutat com altres anys, han compartit “una bona estona al parc del Castell i al campament que l'Ajuntament i el Mag Rubisenc ens ha preparat”. Durant l'acte de benvinguda l’alcaldessa, Ana María Martínez Martínez, ha lliurat les claus de la ciutat a Melcior, Gaspar i Baltasar perquè puguin entrar a totes les llars del municipi aquesta nit. “Sé que us espera molta feina, però és important que demà al matí tots els regals que heu portat des de tan lluny hagin arribat als seus destinataris, que enguany els infants han tornat a demostrar que són excepcionals".
Un cop acabada l’última sessió de l’espectacle, milers de rubinencs i rubinenques han passejat per la Cvalcada estàtica, que ha fet compatible la seguretat amb la tradicional rebuda multitudinària als monarques. Xanquers, tabalers, éssers de llum, el Mag Rubisenc i el seu ajudant Melquíades, la Cartera Reial, l’elefant Bòjum i els tres Reis amb els seus seguicis s’han distribuït per l’entorn del Parc del Castell.
Màgia a la Cavalcada estàtica dels Reis d’Orient de Rubí
Les tres sessions s'han omplert de gom a gom
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2022 a les 22:27
Actualitzat el 05 de gener de 2022 a les 22:35
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
