La direcció de l'empresa Magneti Marelli de Barberà del Vallès ha negat que l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) temporal que vol aplicar sobre els seus 400 treballadors estigui relacionat amb afectacions en la producció causades pel coronavirus.
En un comunicat, la companyia ja atribuït la decisió a la "baixada de vendes generalitzada" que pateix el sector de l'automoció i ha assegurat que "l'ERO es troba en procés de negociació".
Amb tot, ha reconegut que a causa del virus xinès la planta ha patit problemes de subministrament d'algunes peces, fet que ha provocat "afectacions" en la producció. "Estem treballant perquè la trentena de treballadors que s'han vist afectats recuperin la normalitat en un període curt de temps", ha indicat l'empresa.
[noticiadiari]71/28764[/noticiadiari]
Magneti Marelli nega que l'ERO temporal estigui relacionat amb el coronavirus
Reconeix que els problemes de subministrament de peces han comportat "afectacions" sobre una trentena de treballadors
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls