Entre l'1 i el 7 de setembre s'ha disputat a Itàlia els Campionats d'Europa d'Skyrunning organitzats per la International Skyrunning Federation (ISF), en els quals ha participat la corredora rubinenca Mireia Pons.
Pons va prendre part de les proves sky i quilòmetre vertical, i gràcies al temps marcat va aconseguir la medalla de bronze per la prova combinada. Zait Ait Malek i Ainhoa Sanz, amb un tercer lloc cadascun a la prova de Sky, completen el medaller que va donar la primera posició per equips a Espanya en aquesta competició.
Es tractava de la primera participació internacional de la de Rubí amb la selecció espanyola. En tan sols un any, Mireia Pons ha passatg de competir a les proves autonòmiques a proclamar-se campiona d'Espanya de curses de muntanya.
Mireia Pons obté la medalla de bronze en la prova combinada al Campionat d'Europa de skyrunning
La selecció espanyola obté la medalla d'or gràcies als bons resultats dels integrants de l'equip
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 09 de setembre de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»