Una menor de 14 anys ha perdut la vida aquest cap de setmana en un accident mentre muntava cavall. Els Mossos d'Esquadra han confirmat els fets a LaTorre, però no han transcendit detalls de l'accident. Segons publiquen alguns mitjans, els fets haurien passat diumenge quan la nena muntava a cavall en una zona pròxima a la carretera de Rubí, al terme municipal de Sant Quirze del Vallès.
Alguns indicis apunten que l'animal hauria caigut per un barranc. La menor era veïna de Terrassa i a hores d'ara els Mossos estan investigant els fets per esclarir les causes. Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar el SEM i també la policia catalana.
Mor una nena de 14 anys de Terrassa en un accident mentre muntava a cavall
Els fets van passar durant el cap de setmana a Sant Quirze del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2020 a
les 12:30
Actualitzat el
29 de gener de 2020 a les
12:32
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
