El proper 8 de març es tornarà a convocar una jornada de vaga feminista, després de la històrica vaga de l'any 2018, que també va tenir un gran seguiment a la nostra ciutat.
Dones i col·lectius feministes de Rubí estan organitzant el comitè de vaga a la ciutat, amb l'objectiu de "fer del 8M un espai de totes".
La crida a la vaga és per "defensar els nostres drets, els nostres cossos i les nostres llibertats" i per combatre el feixisme, la transfòbia, la lesbofòbia, la misogínia, els feminicidis i el racisme, tal com apunta la convocatòria del comitè de vaga.
La propera assemblea oberta per preparar les activitats del 8 de març serà avui dilluns, 25 de febrer, a les 19h al CRAC. La convocatòria és no mixta.
Nova reunió del comitè de vaga feminista, avui al CRAC
Rubí escalfa motors per la vaga feminista del 8 de març
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques