L'Hospital Parc Taulí ha actualitzat la normativa de visites per a familiars i acompanyants i ha tornat a aplicar mesures restrictives, que han començat a implantar-se aquest mateix dimecres. Així, no es permetrà l'assistència a urgències, com tampoc a les plantes 8 i 9 de l'edifici Taulí, ni als edificis VII Centenari i Albada.
El passat 7 de juny, coincidint amb les fases de desescalada, el centre hospitalari, i davant la rebaixa de pacients amb la Covid-19, va relaxar les mesures i va tornar a permetre les visites, tot i que sota algunes condicions.
A més, el mes de juliol va implantar, com a mesura de seguretat, el registre d'entrades i sortides. El Taulí ha recordat que qualsevol persona amb dificultat per respirar, diarrea, mal de coll, tos, febre, dolors articulars, pèrdua de gust o olfacte, així com si els ha tingut, però no han passat més de 14 dies, o ha estat en contacte amb algú que els ha patit, té prohibit assistir.
També és obligatori l'ús de mascareta, ús de gel desinfectant a la zona habilitada i respectar la distància social per accedir a les instal·lacions.
[noticiadiari]2/207423[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207321[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/207422[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]
Noves restriccions de visites al Taulí
L'hospital amplia la prohibició a dos edificis i a les urgències
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2020 a les 10:06
Et pot interessar
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques
-
Societat La Font del Ferro de Rubí celebra una festa de primavera
-
Societat Comencen les obres per reparar un pont a la riera de Rubí
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral