A partir d'avui ja es poden sol·licitar les subvencions per al transport escolar discrecional no obligatori dels alumnes matriculats a l’Escola Joan Maragall i a l’Institut JV Foix per al curs 2019-2020. Poden optar a aquestes ajudes les famílies de l’alumnat matriculat al segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. Les bonificacions es poden demanar a qualsevol de les dues Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) fins al 4 d’octubre.
La sol·licitud de subvenció que les famílies de tots dos centres ja van rebre abans de l’estiu també es pot descarregar ara a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Rubí.
El transport escolar fins aquests dos centres educatius es gestiona des del Consell Comarcal del Vallès Occidental. La despesa es divideix en 3 rebuts al llarg de l’any. A través de la subvenció municipal, les famílies poden bonificar un rebut, dos o tots tres, en funció de la seva renda.
Obert el príode per demanar les ajudes al transport escolar per a l'alumnat del Joan Maragall i el JV Foix
A través de la subvenció municipal, les famílies que tenen dificultats per assumir el cost del transport escolar fins a aquests dos centres educatius poden demanar una bonificació
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2019 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat
La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat
Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat
Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat
Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat
Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
