El servei de Comerç ha iniciat una enquesta en línia dirigida al teixit comercial de la ciutat per tal de disposar de dades actualitzades sobre les seves competències digitals.
Es tracta d'una enquesta de 12 preguntes curtes que permetran al Consistori identificar les implicacions i necessitats que pot assumir cadascun dels comerciants per crear una possible plataforma de venda en línia a Rubí, una marketplace de ciutat que vol comptar amb l'opinió del teixit comercial.
El qüestionari s'ha enviat per correu electrònic a 800 establiments de la ciutat, que tindran temps de respondre fins al pròxim diumenge, 6 de juny, i a partir d'aquí es valoraran els resultats per millorar les competències digitals del teixit comercial, treballant amb les persones que no disposin de capacitats per oferir-los formació especialitzada.
L'Ajuntament també recorda que la Diputació de Barcelona ha habilitat l'aplicació Apropteu, per a establiments de restauració i empreses de serveis, que és gratuïta i permet als usuaris iniciar-se en la digitalització comercial o servir com a complement a les seves xarxes socials.
Oberta una enquesta per valorar amb els comerciants de Rubí la creació d’un «market place» de ciutat
L'Ajuntament vol impulsar la digitalització del comerç local
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques