El servei de Comerç ha iniciat una enquesta en línia dirigida al teixit comercial de la ciutat per tal de disposar de dades actualitzades sobre les seves competències digitals.
Es tracta d'una enquesta de 12 preguntes curtes que permetran al Consistori identificar les implicacions i necessitats que pot assumir cadascun dels comerciants per crear una possible plataforma de venda en línia a Rubí, una marketplace de ciutat que vol comptar amb l'opinió del teixit comercial.
El qüestionari s'ha enviat per correu electrònic a 800 establiments de la ciutat, que tindran temps de respondre fins al pròxim diumenge, 6 de juny, i a partir d'aquí es valoraran els resultats per millorar les competències digitals del teixit comercial, treballant amb les persones que no disposin de capacitats per oferir-los formació especialitzada.
L'Ajuntament també recorda que la Diputació de Barcelona ha habilitat l'aplicació Apropteu, per a establiments de restauració i empreses de serveis, que és gratuïta i permet als usuaris iniciar-se en la digitalització comercial o servir com a complement a les seves xarxes socials.
Oberta una enquesta per valorar amb els comerciants de Rubí la creació d’un «market place» de ciutat
L'Ajuntament vol impulsar la digitalització del comerç local
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls