El servei de Comerç ha iniciat una enquesta en línia dirigida al teixit comercial de la ciutat per tal de disposar de dades actualitzades sobre les seves competències digitals.
Es tracta d'una enquesta de 12 preguntes curtes que permetran al Consistori identificar les implicacions i necessitats que pot assumir cadascun dels comerciants per crear una possible plataforma de venda en línia a Rubí, una marketplace de ciutat que vol comptar amb l'opinió del teixit comercial.
El qüestionari s'ha enviat per correu electrònic a 800 establiments de la ciutat, que tindran temps de respondre fins al pròxim diumenge, 6 de juny, i a partir d'aquí es valoraran els resultats per millorar les competències digitals del teixit comercial, treballant amb les persones que no disposin de capacitats per oferir-los formació especialitzada.
L'Ajuntament també recorda que la Diputació de Barcelona ha habilitat l'aplicació Apropteu, per a establiments de restauració i empreses de serveis, que és gratuïta i permet als usuaris iniciar-se en la digitalització comercial o servir com a complement a les seves xarxes socials.
Oberta una enquesta per valorar amb els comerciants de Rubí la creació d’un «market place» de ciutat
L'Ajuntament vol impulsar la digitalització del comerç local
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2021 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
