La selecció catalana infantil de waterpolo, amb el rubinenc Òscar van Doorn a les seves files, s'ha proclamat campiona del Campionat d'Espanya per Federacions Territorials que s'ha disputat a Madrid entre el 9 i el 12 d'abril. Catalunya ha estat campiona per partida doble, ja que paral·lelament al campionat masculí s'ha disputat el femení.
Els catalans van quedar enquadrats al Grup B, amb les seleccions d'Aragó (1-10) i Madrid (5-11), i van classificar-se en primera posició. A la fase eliminatòria, Catalunya ha vençut la selecció de València als quarts de final (11-1), el País Basc a les semifinals (10-1) i Andalusia a la final (11-1).
Un altre rubinenc, Iu Pina, entrenador i jugador del primer equip del CN Rubí, ha estat un dels tres tècnics de la Federació, juntament amb Àlex Oses i Svilen Piralkov.
Òscar van Doorn, del CN Rubí, campió d'Espanya amb la selecció catalana infantil de waterpolo
Un dels tècnics de la selecció ha estat Iu Pina, entrenador i jugador del primer equip del club rubinenc
Ara a portada
Publicat el 13 d’abril de 2022 a les 09:03
Actualitzat el 13 d’abril de 2022 a les 09:52
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat