PIMEC Vallès Occidental, la delegació comarcal de la patronal de petites i mitjanes empreses, ha fet una valoració positiva de l'augment de freqüències dels FGC en vigor des de divendres passat.
Segons la patronal, aquesta decisió permet donar resposta a l'increment de demanda dels usuaris, i espera que es continuï invertint en la millora de les infraestructures i del transport de la comarca, ja que és clau per al teixit empresarial del territori.
Xavier Pujol, president de PIMEC Vallès Occidental, va assistir a l'acte de posada en marxa de les noves freqüències, i tot i destacar que era una "gran acció" per facilitar el transport "de forma fluïda", va puntualitzar que "queda molt recorregut per fer", amb relació a l'ajust de les tarifes aplicades per fomentar l'ús del transport públic.
PIMEC Vallès Occidental valora positivament l'augment de freqüències als FGC
El president, Xavier Pujol, diu que "queda molt recorregut per fer", fent referència a l'ajust de les tarifes aplicades per fomentar l'ús del transport públic
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de desembre de 2022 a les 10:55
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls