Aquest dijous arribaran pluges i que, en algun cas, poden ser intenses. Les precipitacions s'estendran al llarg del matí i al migdia s'espera que es vagin desplaçant cap al nord-est del país. Tot i així, no es descarta algun plugim a la tarda i és que la nuvolositat serà predominant en una jornada en què s'espera poca presència del sol.
El dia es llevarà amb núvols i pluges. De fet, els xàfecs podrien arrossegar-se de la matinada i ja seria cap al migdia i a la tarda quan serien menys actius. Tot plegat farà que no només es freni el mercuri sinó que reculi uns graus, amb valors mínims i màxims més baixos.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2M74HKWn-I4[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya, que ha activat un avís per intensitat de pluja concentrat a la façana litoral i prelitoral i fins al migdia, preveu un dia amb un cel entre mig i molt ennuvolat. Fins a mig matí s'esperen xàfecs, amb acumulacions minses o poc abundants. Tot i això, localment seran d'intensitat forta.
El termòmetre variarà respecte aquest dimecres i la temperatura mínima es mourà entre els 17 i 22 ºC i la màxima entre els 23 i 28 ºC.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2020 a les 08:00
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí
-
Societat Rubí comença una campanya de multes pedagògiques
-
Societat La Font del Ferro de Rubí celebra una festa de primavera