El Jutjat d'Instrucció número 7 de Rubí ha decretat aquest dijous presó provisional sense fiança per a cinc sospitosos d'una violació grupal a una noia en una nau industrial derruïda de la ciutat a finals de desembre, segons ha informat Europa Press, que ha tingut accés a l'auto.
El jutge diu que hi ha "sospites fundades" de l'agressió sexual contra la víctima, i els ha enviat a presó perquè argumenta que hi ha "risc de fuga". A més, tenen la prohibició de comunicar-se i aproximar-se a la víctima i la seva filla. Segons l'auto, els agressors van portar la víctima a la força a la nau i la van violar. Els investigadors van trobar burilles de cigarreta al lloc, i també un preservatiu usat.
El relat de la noia ha estat constant al llarg de la investigació, i està "corroborat perifèricament per diversos elements externs i objectius", segons l'auto del Jutjat. Entre altres, el jutge relata que un dels amics de la víctima va explicar l'estat d'angoixa en què es trobava la noia després d'haver patit l'agressió i que també es pot comprovar a través dels missatges que es van enviar en els dies següents.
Presó provisional per a cinc acusats d'una violació grupal a Rubí
El jutge considera que hi ha "sospites fundades" de l'agressió i que hi ha risc de fuga dels acusats
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’abril de 2023 a les 20:29
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls