Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dijous el cel romandrà serè o poc ennuvolat, en general, fins a migdia. A partir de llavors creixeran nuvolades al Pirineu, Prepirineu, serralada prelitoral, altres punts de la meitat nord i a la zona del Port. En aquests sectors, el cel quedarà entre mig i molt ennuvolat. Avançada la tarda, la nuvolositat tendirà a minvar. Independentment, de matinada i de nou a partir del vespre hi haurà intervals de núvols baixos al litoral, sobretot al sector central, així com durant tota la jornada al vessant nord del Pirineu.
A partir de mig matí s'esperen xàfecs al Pirineu, al Prepirineu, sobretot al sector oriental, a l'interior del quadrant nord-est i a punts de la resta de la serralada prelitoral i en són de possibles a la zona del Port. Seran entre febles i moderats, puntualment forts i acumularan quantitats entre minses i poc abundants, localment abundants, de precipitació. Sovint aniran acompanyats de tempesta.
La temperatura mínima serà lleugerament més baixa, tret de la zona de l'Empordà on serà lleugerament més alta. Es mourà entre 10 i 15 ºC al Pirineu i al Prepirineu, entre 14 i 19 ºC a la depressió Central, prelitoral i litoral nord i entre 18 i 23 ºC a la resta del litoral. La temperatura màxima serà semblant o lleugerament més alta. Es mourà entre 25 i 30 ºC al litoral i Pirineu i entre 28 i 33 ºC a la resta, puntualment més alta a les Terres de l'Ebre i a Ponent.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 08:36
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls