El fill de la Mari Carmen, una dona de anys de Montcada i Reixac, va denunciar aquest dilluns al programa de ràdio El món a RAC1 que la seva mare tenia el braç trencat des del juliol del 2017 i estava a l’espera d’entrar a quiròfan. I és que va li havien donat data per operar-la, però l’Hospital de la Vall d'Hebron li va suspendre la intervenció dos dies abans, el novembre del 2018, i llavors ningú es va tornar a posar en contacte amb ella. Al gener, va demanar explicacions al centre i l’única opció que li van donar era donar-li hora per a una visita a principis de febrer per estudiar el seu cas.
Després d’aparèixer a la ràdio aquest dilluns, es van precipitar els fets: l’hospital es va posar en contacte amb la Mari Carmen per visitar-la dimecres i accelerar la intervenció quirúrgica prevista. Les proves que se li van fer el novembre encara són vàlides i així es podrà accelerar el procés.
Des del centre hospitalari lamenten el que li ha passat a la Mari Carmen i ho atribueixen a un error humà: no es va reprogramar la intervenció quirúrgica després d’haver-la anul·lat. Aquest error va provocar que sortís de la llista d’espera.
Resolt el cas de la dona de 67 anys que fa un any i mig que té el braç trencat
La pacient porta les seves queixes a la ràdio
Publicat el
25 de gener de 2019 a
les 08:19
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
