Afectacions importants a la línia R4 de Rodalies des del migdia. A les 14:25 h, un tren ha atropellat una persona que estava estesa enmig de la via entre les estacions de Cerdanyola i Barberà del Vallès.
En declaracions a NacióSantCugat, des de Rodalies relaten que tot semblaria apuntar que s'hauria tractat d'un suïcidi. A hores d'ara, ja s'ha procedit a fer l'aixecament del cadàver però la via continua inoperativa.
Retards que poden superar els 45 minuts degut a la circulació de combois per via única entre Sabadell i Cerdanyola, afectant el conjunt de la capacitat de la xarxa i els temps de recorregut.
Retards importants a l'R4 per l'atropellament d'una persona
Des de Rodalies apunten que hauria estat un suïcidi
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2021 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment