Rubí ha commemorat per primera vegada el Dia Europeu en Memòria de les Víctimes del Terrorisme amb un minut de silenci davant del consistori, a les 12h del migdia. La ciutat ha volgut mostrar, així, la seva solidaritat amb les persones que han patit la causa del terrorisme, en especial a les famílies de Rubí que han viscut les conseqüències de manera directa.
El Dia Europeu en Memòria de les Víctimes del Terrorisme es va instaurar l'any 2005 arran dels atemptats de Madrid de l'11 de març de 2004.
El minut de silenci ha reunit a les portes del consistori tots els membres de l’equip de govern. La voluntat és que sigui una cita fixada al calendari local en senyal de suport a les persones de la ciutat que han patit els estralls d’aquesta xacra.
Rubí commemora el Dia Europeu en Memòria de les Víctimes del Terrorisme
Es va instaurar l'any 2005 arran dels atemptats de Madrid de l'11 de març de 2004
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de març de 2021 a
les 18:01
Actualitzat el
11 de març de 2021 a les
18:07
Et pot interessar
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
