L'Ajuntament de Rubí i el Grup FCC, concessionària del servei de Gestió de residus i neteja viària, han desenvolupat una aplicació telemàtica per poder fer ús del Telèfon verd, el servei de recollida de mobles vells i d'esporga i de comunicació d'incidències de neteja.
L'objectiu d'ampliar aquest servei és fer-lo més accessible i còmode als usuaris, ja que es poden fer les gestions en qualsevol moment del dia i no només de 8h a 20h, horari de l'atenció telefònica.
Per accedir a l'aplicació cal fer-ho a través de la web municipal, i permet comunicar incidències de neteja a la via pública, en contenidors o papereres, sol·licitar informació del servei de Gestió de residus i neteja viària, concertar una hora per a la recollida de mobles vells i esporga o inscriure's a les activitats del Servei Educatiu de Residus, entre d'altres. Un cop feta la petició, el servei es posarà en contacte amb l'usuari a través de l'adreça de correu electrònic que hagi facilitat.
"Amb aquesta millora del servei deixem encara amb menys excuses als incívics" ha assegurat el regidor de Medi Ambient, Andrés Medrano, que també ha recordat que aquest servei és "gratuït i a la porta de casa".
Rubí estrena una aplicació en línia del Telèfon verd
L'ampliació d'aquest servei té l'objectiu de ser més còmode i accessible als usuaris
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2022 a les 09:26
Actualitzat el 14 d’octubre de 2022 a les 09:48
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»