Rubí ha fet un minut de silenci per recordar les víctimes del terratrèmol que es va produir divendres al Marroc. El gest per expressar el condol al poble marroquí s'ha fet aquest dilluns, 11 de setembre, just abans d'iniciar els actes de commemoració de la Diada Nacional de Catalunya.
La Junta de Portaveus va aprovar un comunicat institucional en què "lamenta les pèrdues d'aquestes vides - més de 2.000, segons les dades provisionals - i posa a disposició de les famílies i persones properes tots els serveis municipals". Totes les forces polítiques municipals s'han sumat a les mostres de condol.
El text també vol estendre "la seva mà des de la vessant local" per participar en la reconstrucció del país "el més ràpid possible", i expressar el suport a tota la comunitat marroquina, especialment als veïns i veïnes de la nostra ciutat que tenen familiars i coneguts al Marroc.
Rubí fa un minut de silenci per les víctimes del terratrèmol al Marroc
Representants municipals i d'entitats han fet un minut de silenci abans d'iniciar els actes de la Diada Nacional de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de setembre de 2023 a les 15:48
Actualitzat el 11 de setembre de 2023 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell