La setmana vinent s'inicien les actuacions per fer una nova via de pas de 2,5 quilòmetres que unirà la nostra ciutat amb Sant Cugat. Es tracta d'un carril pensat per a ciclistes i vianants, un projecte que forma part de Bicivia de l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), amb l'objectiu d'unir "de manera ràpida, sostenible i segura" una vintena de municipis metropolitans.
La primera fase serà iniciar el carril al tram de la rotonda de l'hipòdrom de Sant Cugat, on s'aprofitarà per pacificar també el pas de vianants, i acabarà connectant aquesta àrea amb el centre comercial a travès de la carretera de Rubí.
Més endavant, s'iniciarà un altre projecte per connectar aquesta nova via amb el carril bici de l'entrada de Rubí.
Per la seva banda, l'Ajuntament de Sant Cugat ja ha iniciat les obres per connectar el centre de la ciutat amb l'espai entre la rotonda de l'hipòdrom i la del Xic, i el tram de Rius i Taulet i Lluís Companys.
Rubí i Sant Cugat quedaran connectades per un carril bici
La primera fase del projecte consisteix en connectar la rotonda de l'hipòdrom de Sant Cugat amb el centre comercial
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 10 de gener de 2019 a les 15:30
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»