Tècnics de l'Ajuntament de Rubí han realitzat, les últimes setmanes, treballs de manteniment i millora als terrenys de joc de gespa artificial de titularitat municipal. Amb un cost d'11.000 euros, les accions s'han centrat en la descompactació profunda dels terrenys i la neteja de les fibres de la gespa.
Concretament, el Consistori ha actuat al camp de futbol de Can Rosés, a la pista de gespa situada entre el pavelló i la piscina, al camp de les pistes d’atletisme, al terreny de joc del Vint-i-cinc de Setembre i al camp de Can Fatjó.
A més, al primer dels terrenys de joc mencionats, on la Unió Esportiva Rubí juga de local, s'ha afegit sorra per millorar-ne el rendiment esportiu. Aquestes tasques formen part de la planificació habitual de l’Ajuntament i es realitzen com a mínim un cop l’any, apunten fonts municipals.
Rubí millora i neteja cinc camps de gespa artificial de titularitat municipal
Se n'ha netejat la superfície i sha descomptactat la part subterrània dels terrenys
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2021 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat
Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat
Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat
Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
