Com cada quart dijous de mes, la plataforma Rubí per la Pau convoca la ciutadania de Rubí a concentrar-se a les portes de l'ajuntament per reflexionar i compartir opinions sobre una temàtica social.
En aquest cas, el motiu de la convocatòria pretén respondre a la "crisi social del planeta", cridant a la mobilització "contra els poderosos". En l'acte es llegirà un manifest elaborat per la plataforma en què es parlarà d'aquesta tardor roja que estem vivint, tot recordant més d'una quinzena de protestes que segueixen actives avui en dia: Catalunya, Hong Kong, Síria, Israel...
Als assistents també se'ls repartirà un document d'En Peu de Pau sobre la no-violència, que el col·lectiu entén com una manera de viure, més enllà de ser un conjunt de tècniques de lluita.
La concentració serà a les 19h.
Rubí per la Pau recordarà les mobilitzacions davant la crisi social del planeta
Societat
La concentració, com cada quart dijous de mes, serà davant de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de novembre de 2019 a
les 10:30
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
