34.046 persones de Rubí tenen feina i estan donades d'alta en algun dels règims de la Seguretat Social. Aquesta xifra suposa que hi ha 684 persones ocupades més que abans de l'inici de la pandèmia, però també que s'ha assolit el màxim històric de població ocupada a la ciutat.
Així ho ha constatat un informe sobre indicadors econòmics estratègics que elabora mensualment la consultora Activa Prospect per encàrrec de l'Àrea d'Indústria, Comerç i Ocupació de l'Ajuntament.
Aquest informe també constata que les dades econòmiques corresponents al mes d'abril son positives en tots els indicadors: augmenten les afiliacions a la Seguretat Social en tots els règims, augmenta l'ocupació i l'atur continua baixant.
La mitjana anual de les afiliacions a tots els règims de la seguretat social, tenint en compte que la mitjana de 2022 es calcula amb les dades fins al mes d’abril, és la més alta des de 2009, amb 25.424 persones; superant així 25.305. La diferència absoluta respecte al mes de febrer de 2020, moment d’inici de la pandèmia, és de 243 persones més, la millor xifra des d’abans de la crisi sanitària. La mitjana anual d’afiliacions a Règim Especial de Treball Autònom és la millor des de 2010: 4.327 persones, 83 persones més que al febrer de 2020.
“Rubí està consolidant la recuperació dels nivells econòmics previs a la pandèmia, cada mes una mica millor. Amb pas ferm i segur, la ciutat demostra que ens haviem preparat i que el nostre teixit empresarial és fort”, conclou l’alcaldessa, Ana María Martínez Martínez.
Rubí registra el seu màxim històric de població ocupada
34.046 persones residents a la ciutat tenen feina i estan donats d’alta en algun dels règims de la Seguretat Social
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de maig de 2022 a
les 14:16
Actualitzat el
26 de maig de 2022 a les
14:30
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
