El servei de Salut Pública de l'Ajuntament de Rubí se suma enguany a La Marató de TV3. Ho fa amb l'organització d'una conferència telemàtica sobre salut mental, que tindrà lloc aquest divendres, 17 de desembre, a partir de les 12 h. Anirà a càrrec de Montserrat Perdiguero, psicòloga clínica del Centre de Rehabilitació Comunitària de Rubí.
Amb el títol Relacions i salut mental: cuidem-nos, la sessió tractarà les relacions afectives i les conseqüències que pot provocar la manca d'aquestes en adults i nens. També es parlarà sobre com cuidar-se en el marc d'una relació i es donaran claus per interpretar conductes, tant pròpies com dels altres.
La conferència es podrà seguir en directe pel canal de Youtube de l'Ajuntament de Rubí i suposa una segona part de la sessió celebrada ara fa dos mesos sobre estrès i ansietat. L'objectiu és donar visibilitat a les malalties mentals, eix central del programa solidari de TV3 d'enguany, i afavorir-ne la normalització.
Rubí se suma a «La Marató» amb una xerrada telemàtica sobre salut mental
Societat
Hi intervindrà Montserrat Perdiguero, psicòloga clínica del Centre de Rehabilitació Comunitària de Rubí
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Societat Tren Orbital: cinc fases, 23 noves estacions i 5.200 milions a càrrec de l’Estat Arnau Urgell i Vidal
-
-
Economia Ja es pot pagar amb Bizum a les botigues físiques: el pas a pas per saber com funciona Redacció
Publicat el
14 de desembre de 2021 a
les 18:59
Et pot interessar
-
Societat
Bonadea, una de les millors opcions de cuidadors de persones grans a Rubí
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
