L'Ajuntament ja compta amb una vintena de Cartes de Serveis al seu catàleg, després d'incorporar-ne cinc de noves recentment. Les Cartes de Serveis descriuen els serveis que presta l'administració, els compromisos de qualitat amb relació amb les persones usuàries i les condicions d'accés, mecanismes de contacte i participació.
El ple municipal del mes de gener va aprovar les cartes referents als serveis d'Alcaldia i Protocol, Benestar Animal, Habitatge, Protecció Civil i Civisme.
Rubí es va dotar d'aquestes Cartes de Serveis l'any 2020, en compliment de la Llei 19/2014 de Transparència, accés a la informació pública i bon govern. El mateix any, però, les Cartes ja aprovades es van haver d'actualitzar per la creació de l'impost sobre les instal·lacions, tal com disposa la Llei 5/2020 de mesures fiscals, financeres, administratives i del sector públic.
Consulta totes les Cartes de Serveis de l'Ajuntament de Rubí
S'incorporen noves Cartes de Serveis de l'Ajuntament
Les cartes ja aprovades s'han actualitzat
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2022 a les 10:17
Et pot interessar
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell