Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dijous en general predominarà l'ambient assolellat, si bé, al centre de la jornada creixeran nuvolades a zones de muntanya, més desenvolupades al Pirineu i Prepirineu, on quedarà molt ennuvolat. A més, a partir del migdia arribaran núvols alts i mitjans que avançaran de sud a nord durant la tarda.
S'esperen xàfecs localment moderats i acompanyats de tempesta al Pirineu i Prepirineu a partir de la tarda. Acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants.
La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més alta, es mourà entre els 10 i 15 ºC al Pirineu, entre els 12 i 17 ºC al Prepirineu, entre els 15 i 20 ºC a la resta de l'interior, i entre els 18 i 23 ºC al litoral. La màxima pujarà lleugerament arreu, i voltarà entre els 27 i 32 ºC al Pirineu i al litoral, i entre els 29 i 34 ºC a la resta.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’agost de 2019 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls