Aquest dijous, 16 de gener, el Sindicat del Lloguer de Rubí ha organitzat un "taller d'autodefensa per a llogaters". El taller serà a les 19.30h al CRAC.
Manel Aisa, expert en autodefensa llogatera i fundador de la CNT i expert en moviments socials. Aisa és llibreter de professió, autodidacta format al barri del Raval, on ha participat en moviments com l'associació de veïns, el col·lectiu llibertari Chino o el sindicat de la construcció de la CNT unificada, i també a l'Ateneu Enciclopèdic popular, on ha acabat escollit president.
El Sindicat del Lloguer de Rubí va néixer fa poc més d'un any a la ciutat després que sortís a la llum un cas de pujades abusives al barri de Sant Jordi Park, en el qual els membres del sindicat van actuar com a mediadors entre els veïns i el fons voltor Medasil, i fins ara han tractat diversos casos, el darrer al barri de Les Torres.
Aquest taller es realitza després que un estudi d'Idealista hagi revelat que, de la demarcació de Barcelona, la ciutat de Rubí és on més s'ha encarit el preu del lloguer durant l'any 2019.
[noticia]4748[/noticia]
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2020 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona
-
Societat Tot a punt per a la Fira de la Cervesa Artesana i el Formatge de Rubí