La Carpa del Racó de Rubí (c/ del Doctor Robert, 12) acollirà aquest dijous a la tarda la presentació del llibre Amor a l'Art, de Tània Juste. Serà a partir de les set de la tarda que l'escriptora donarà a conèixer als assistents l'obra guanyadora del Premi Prudenci Bertrana 2021. L'acompanyarà la també escriptora Núria Pradas.
El llibre, publicat a finals de setembre d'aquest any, està ambientat a la Barcelona dels anys setanta, quan una universitària, l'Olivia, que viu al Gòtic amb el seu avi, que és antiquari, a qui ajuda en estones lliures.
[noticia]33918[/noticia]
En el buidatge d'un col·leccionista d'art, la protagonista descobreix un autoretrat de Valèria Sans, pintora d’avantguarda desconeguda que va viure al Montparnasse dels anys vint, morta prematurament i que es va relacionar amb els grans artistes del moment. Aquest descobriment acabarà essent una gran motivació per a la trajectòria vital de l’Olivia, que quedarà marcada per sempre.
Tània Juste presenta a Rubí el seu nou llibre, «Amor a l'Art»
L'obra va guanyar el premi Prudenci Bertrana 2021
Ara a portada
Publicat el 10 de novembre de 2021 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat Rubí es prepara per a la Cursa de la Dona
-
Societat La immigració és el principal factor de l'augment d'habitants a Rubí
-
Societat Rubí s'afegeix a un pla per promoure el creixement sostenible i la formació laboral
-
Societat Famílies desallotjades a Rubí per risc d'esfondrament: dormint en vehicles i sense ajuda de la propietat