Arriba l'11a edició de la Festa de l'Esport Adaptat del Club Esportiu Horitzó que enguany coincideix amb la Festa Major de Rubí. La cita se celebrarà el proper dia 29 de juny al Pavelló Poliesportiu de Can Rosés de Rubí i vol ser el punt de trobada de tots els esportistes de l'entitat que han estat practicant el seu esport adaptat durant la temporada. A més, amb motiu del 25è aniversari de la fundació la jornada esportiva estarà complementada amb diverses actuacions com la de les Cherleaders Team i el grup de ball 8Temps.
Entre les 16 h i les 20 h el públic assistent podrà gaudir de dos tornejos triangulars de bàsquet adaptat a discapacitats intel·lectuals i un torneig de futbol 5 en el qual també hi participaran equips d'aquest col·lectiu. En total, 6 equips de bàsquet i 3 de futbol del club seran els protagonistes d'aquesta celebració.
A més, al finalitzar els tornejos l'organització oferirà un berenar gratuït per a tots els jugadors i jugadores, familiars, assistents, tècnics i voluntaris.
Torna la Festa de l’Esport Adaptat del Club Esportiu Horitzó
La cita se celebrarà al Pavelló Poliesportiu de Can Rosés el proper 29 de juny a la tarda, coincidint amb la Festa Major
ARA A PORTADA
-
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta Bernat Castanyer
-
Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau» Redacció
-
Publicat el 17 de juny de 2019 a les 20:00
Actualitzat el 18 de juny de 2019 a les 10:18
Et pot interessar
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls
-
Societat Rubí destina 300.000 euros a la restauració de la «Bombonera»