Localitzada la Beatriz sana i estàlvia. Gràcies a tots per la vostra ajuda
— Mossos (@mossos) 28 de febrer de 2019
Localizada Beatriz sana y salva. Gracias a todos por vuestra ayuda https://t.co/PnrVUGDSDW
Troben sana i estàlvia la noia de 32 anys desapareguda a Terrassa
Es diu Beatriz i va desaparèixer el passat 20 de gener
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de febrer de 2019 a
les 12:24
Els Mossos d'Esquadra han informat aquest matí que han trobat, sana i estàlvia la noia de 32 que va desaparèixer el passat 20 de gener a Terrassa. Després de més d'un més sense notícies, avui la policia catalana ha donat les gràcies a la població per l'ajuda.
Escull Rubitv com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Occidental tanca el Pla operatiu 2025-2028 i redefineix la política industrial comarcal
-
Societat
Vuit menors traslladats a centres sanitaris en intoxicar-se a la piscina de Rubí
-
Societat Un nou tancament del túnel de Rubí afectarà de ple el trànsit de mercaderies
-
Societat
L’Escola Mossèn Cinto Verdaguer arrenca el nou curs amb un grup menys d’I3
-
Societat
Rubí inaugura el curs escolar amb la comunitat educativa
-
Societat
L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
