L'empresa Voronet de productes autoadhesius i amb seu a Cerdanyola del Vallès, ha donat centenars de mascaretes a centres sanitaris catalans. Fonts de l'empresa expliquen a LaTorre que després de rebre les mascaretes dels equips de protecció individual que havien demanat pels seus treballadors van decidir donar-les als diferents centres sanitaris.
En concret, la setmana passada van fer arribar mascaretes de nivell dos de protecció -les adequades per tractar malalts de coronavirus- a l'Hospital de Sant Pau (125 unitats); 300 unitats a l'Hospital Clínic de Barcelona; 125 mascaretes més a una residència de gent gran de Sanitas, i 25 a un grup de personal sanitari que atén malalts de Covid-19 a domicili.
En els pròxims dies faran una donació de 100 mascaretes més FFP2 a l'Hospital Clínic i 50 més a la Clínica Teknon. D'altra banda, també disposen d'un miler de mascaretes d'un sol ús que "tot i que sabem que no són les més adequades", les faran arribar al Consorci Sanitari de Terrassa. Des de Voronet apunten que si aconsegueixen més mascaretes FFP2, també ho donaran als hospitals terrassencs.
L'empresa treballa amb el sector de l'alimentació i mèdic i també amb els sectors de l'automoció o l'aeronàutica, entre d'altres. Fa uns anys, i per iniciativa dels mateixos treballadors, es va crear una xarxa de cooperació social que la van batejar com a Voronet Social i a través de la qual es fan campanyes de recollida de llibres per Sant Jordi, recollida de roba per la Creu Roja de Cerdanyola, recollida d'ulleres graduades, participació en curses solidàries, etc.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/199108[/noticiadiari]
Una empresa de Cerdanyola dóna 1.000 mascaretes d'un sol ús al Consorci Sanitari de Terrassa
D'altra banda, també ha repartit 575 mascaretes de nivell dos de protecció entre personal mèdic de diversos centres hospitalaris catalans
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de març de 2020 a les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls