Una sèrie del segon premi de la Loteria de Nadal l'ha repartit l'administració de Pi i Margall, 8, de Castellbisbal. "Tot ha s'ha repartit entre el poble", ha dit Pèrsida Pastalle que ha venut el 21.015. Aquesta categoria té una recompensa d'1.250.ooo euros a la sèrie. Una xifra que, com ha remarcat, s'ha quedat al municipi vallesà.
Pastelle ha explicat que l'any passat van donar un cinquè premi i fa quatre anys 33 milions d'euros de La Primitiva. Aquest és "el primer premi important que donem", ha manifestat. L'establiment porta més de tres dècades al carrer Pi i Margall, 8.
"Estic molt nerviosa i feliç", ha confessat la venedora, ja que el negoci és familiar, "i el meu pare no ho havia donat mai", ha subratllat.
Una sèrie del segon premi de la Loteria de Nadal cau a Castellbisbal
L'administració ha repartit una sèrie, premiada amb amb 1.250.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2018 a les 09:32
Et pot interessar
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment
-
Societat Pintura anti-orina: l'estratègia de Rubí per combatre els orins de gos
-
Societat Rubí reparteix més de 500 ampolles reutilitzables per promoure el civisme i la neteja viària
-
Societat Rubí amplia els refugis climàtics amb nous espais d'ombra
-
Societat Com puc participar en el nou pla d'igualtat de Rubí? Tots els detalls