L'Ajuntament de Rubí ha organitzat la primera Jornada de Govern Obert amb la intenció de donar a conèixer i fomentar l’ús de les eines d’aquest àmbit que estan a disposició de la ciutadania. La trobada es farà el pròxim dimecres 6 d'octubre de 17 h a 19 h, a l’auditori de la biblioteca Mestre Martí Tauler.
La iniciativa està enfocada a la ciutadania però també a entitats i empreses perquè coneguin les funcions i utilitats que ofereixen les dades obertes. La intenció és que aquesta sigui una activitat que es repeteixi cada any amb la voluntat d’aprofundir en els diferents aspectes que comprèn el concepte govern obert.
La cita comptarà amb la participació de la periodista de dades i confundadora d’Storydata, empresa de comunicació especialitzada en les dades, Eli Vivas. També hi prendrà part la periodista especialitzada en dades obertes i transparència de la informació pública Karma Peiró. El tercer ponent serà el membre de l’equip Decidim de Barcelona Nil Homedes.
Vols saber què és i com funciona el govern obert de Rubí?
La ciutat celebra, aquest mes d'octubre, la primera jornada per donar a conèixer l'eina
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2021 a les 17:29
Actualitzat el 15 de setembre de 2021 a les 17:34
Et pot interessar
-
Societat Vuit municipis de l'R8 demanen doblar la freqüència de trens
-
Societat Rubí millorarà la connexió de bus amb l'Hospital de Terrassa
-
Societat Arxiven la causa contra tres mossos per la mort de Brian Ríos a Rubí
-
Societat Aquest és el disseny finalista dels estudiants de Rubí al MetròpolisFPLab
-
Societat Minut de silenci a Rubí pel veí mort en caure-li una placa de formigó a Sabadell
-
Societat Arriba la 5a edició de la Setmana de la Convivència a quatre municipis de Barcelona