Gairebé 1.500 persones es van manifestar divendres al vespre davant la fàbrica de Nissan a Montcada i Reixac per fer una crida a la "sensibilització" de la ciutadania contra el tancament de les fàbriques que l'automobilística té a Catalunya.
Els manifestants havien sortit prèviament en marxa lenta amb dues columnes des de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès) i Mollet del Vallès, les quals han anat sumant adeptes al seu pas per Ripollet, Montcada, Santa Perpètua de Mogoda i la Llagosta.
Treballadors, familiars i veïns de la zona han reivindicat la continuïtat de la firma nipona i han advertit que mantindran viva la mobilització fins que la direcció faci marxa enrere. "No ens mereixem el tancament", afirmaven alguns manifestants.
[noticiadiari]2/205651[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205584[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205309[/noticiadiari]
Unes 1.500 persones es manifesten a Montcada contra el tancament de Nissan
Dues marxes lentes recorren part del Barcelonès i el Vallès reivindicant la continuïtat de la firma nipona a Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juliol de 2020 a les 13:00
Et pot interessar
-
Societat L’Espai Jove Torre Bassas obre inscripcions a la programació de tardor
-
Societat Els cinc millors restaurants de Rubí segons els usuaris de Tripadvisor
-
Societat Així serà la Diada Nacional de Catalunya a Rubí
-
Societat Totes les activitats que pots fer aquest estiu a l’Espai Comunitari de Les Torres
-
Societat Famílies de Rubí acullen infants sahrauís aquest estiu gràcies al programa «Vacances en Pau»
-
Societat La remodelació de la plaça Pearson: més arbres i millora del paviment