La Festa Major petita de Sant Roc acabarà aquesta tarda a Rubí, una celebració que s'ha vist molt marcada per les restriccions de la Covid-19. No hi ha hagut bèsties de foc, ni els tradicionals versots, ni tampoc concerts multitudinaris.
La conferència Cultura popular en temps de Covid-19, a càrrec de David Roselló Cerezuela, va donar divendres el tret de sortida al programa de la Festa Major, i tot seguit es va presentar el nou vestuari dels capgrossos de Rubí.
Aquesta tarda hi ha programats dos concerts als jardins de l’Ateneu: a les 18:30, un concert de sardanes amb la Cobla Mediterrància, i a les 20:45, cantada d’havaneres amb l’agrupació Son de l'Havana, que substituiran el grup inicialment programat (La petita Havana). En aquesta ocasió, per evitar cues, les havaneres no aniran acompanyades del rom cremat.
Totes les activitats exigeixen inscripció prèvia a través del portal de l'Ateneu de Rubí i la signatura d’una declaració responsable.
Concert de sardanes i cantada d'havaneres: el punt i final a la Festa Major Petita de Sant Roc
La Covid-19 ha obligat a organitzar activitats de petit format i amb aforaments limitats
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2020 a les 08:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Una xerrada musical porta els orígens del blues a Rubí
-
Cultura i mitjans Tocs de Sant Roc 2025: programa i horaris
-
Cultura i mitjans Sembla una catedral, però era un celler: l’edifici modernista que et deixarà amb la boca oberta
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí