El Col·lectiu d'Il·lustradors de Rubí City (CIRC), que aviat arribarà a un any de vida, ha publicat el seu primer fanzine, una revista col·laborativa que recull il·lustracions del tots els membres del col·lectiu i que giren al voltant d'un tema: les cançons.
La temàtica ha estat escollida per Araceli Plata, una de les integrants de l'entitat, i tots els artistes han fet un dibuix inspirat en una cançó. "Sovint, per no dir sempre, la música és la nostra font d'inspiració", explica Plata, i per això han començat "aquesta aventura" dels fanzins dibuixant "la mateixa font d'inspiració".
La primera revista conté 16 il·lustracions, amb la cançó referenciada, i un llistat de totes les cançons escollides pels dibuixants.
El Col·lectiu d'Il·lustradors de Rubí City estrena el seu primer fanzine, dedicat a les cançons
Araceli Plata: "Sovint, per no dir sempre, la música és la nostra font d'inspiració"
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2021 a les 10:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc