La Societat de Blues de Rubí ha organitzat per aquest cap de setmana la 7a edició del Festival de Blues, una activitat que se sol celebrar al juny però que l'emergència sanitària ha obligat a postposar fins ara. El Festival, que habitualment es fa a la plaça d'Anselm Clavé, també ha canviat d'ubicació, i es farà de manera íntegra als jardins de l'Ateneu.
Divendres, 18 de setembre (20h), encetarà el festival el quartet The Blues Fellas, amb Big Dani Pérez al capdavant. Dissabte, els Catalonia Blues All-Stars oferiran, a partir de les 20h, un concert de tres hores de blues non-stop amb els artistes Blas Picon, Víctor Puertas, Balta Bordoy, Oriol Fontanals, Jhonny Big Stone, Oscar Rabadan, Jake, Chino, Arthen Zulem i un altre artista per confirmat. I diumenge, doble sessió: al migdia (12h), Poyo Moyo Blues Trio, presentant el seu nou treball; i al vespre (20h), Wax&Boogie Rythm Combo.
Tots els concerts comptaran amb mesures de seguretat per prevenir el contagi de Covid-19 i l’aforament serà limitat. Les reserves per assistir als concerts s’han de fer a través del correu electrònic societatbluesrubi@gmail.com.
El VII Festival de Blues de Rubí, aquest cap de setmana
Per assistir als concerts s'haurà de fer reserva enviant un mail a societatbluesrubi@gmail.com
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2020 a les 09:30
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc