Aquest dissabte de bon matí, a les 9 h, continuarà el VIII Torneig Memorial Francismo Valera del Veinti, que s'allargarà fins diumenge, i a les 10 h se celebrarà una taula rodona organitzada per Rubí Acull sobre el fenomen migratori, a la Biblioteca Municipal.
Una hora més tard, a les 11 h, els infants d'1 a 7 anys podran gaudir d'una sessió de l'Hora del conte en anglès amb la coneguda història The Lion Kin, i a les 13 h tornen els vermuts musicals al CRAC, aquesta vegada amb la Little Band Rock Animal.
Ja de cara al vespre, a les 20.30 h, l'Espai Sòcio-Cultural de la CGT inaugurarà la nova temporada dels concerts de blues de Greg Izor & Big Stone Works, i per acabar el cap de setmana la comanyia Fata Morgana estrena l'obra de teatre Peces a La Sala, a les 21 h.
Recordem que la previsió de pluges intenses ha fet que el consistori anul·li la Fira del Joc i l'Esport, així com la presentació dels nous autobusos híbrids a la ciutat i el Fora Estocs, previstos per aquest cap de setmana.
Quines son les propostes de Rubí per aquest dissabte?
Amb l'inici del curs escolar arriba un cap de setmana farcit d'activitats per a totes les edats i tots els gustos
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2019 a les 07:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans Arriba la novena edició del festival Teatre sense Teatre de Rubí
-
Cultura i mitjans L’Escola d’Art i Disseny edRa de Rubí dedica una exposició a la ceràmica
-
Cultura i mitjans El jazz de Manel Cheniti arriba a Rubí
-
Cultura i mitjans Rubí convertirà en zona residencial l’antiga planta de Cremalleres
-
Cultura i mitjans L'Ateneu de Rubí programa una primavera plena d'activitats culturals
-
Cultura i mitjans Rubí inaugura la Taula de Participació de les Dones