El ple ordinari de l'Ajuntament de Sant Cugat, celebrat aquest dilluns, ha aprovat la moció institucional perquè la localitat vallesana esdevingui capital de la Sardana el curs 2022-2023. Es tracta de donar suport a la candidatura presentada per l'Entitat Sardanista de Sant Cugat.
El text ha acordat donar total suport a la iniciativa que “Sant Cugat capital de la Sardana 2022/23” promoguda per l’Entitat Sardanista de Sant Cugat, facilitant la logística i els recursos necessaris així com l’acompanyament tècnic per dur a terme els actes programats”.
Així mateix, també es reconeix la tasca d’aquesta Entitat “en favor" d'aquest ball català al municipi, organitzant ballades mensualment i, durant 44 edicions, duent a terme l’Aplec de la Sardana de Sant Cugat, entre altres activitats i concerts vinculats amb el món de la sardana.
Sant Cugat vol ser capital sardanista el curs 2022-2023
Així ho ha aprovat el ple ordinari, celebrat aquest dilluns
ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’octubre de 2019 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura i mitjans «La Nuu» torna a Rubí a l'octubre amb els fotògrafs referents Alberto García-Alix i Vanessa Winship
-
Cultura i mitjans Què puc fer aquest estiu al barri de Les Torres de Rubí?
-
Cultura i mitjans Les pel·lícules que pots veure al cinema a la fresca de Rubí
-
Cultura i mitjans Festa Major de Rubí 2025: programa i activitats
-
Cultura i mitjans Una exposició a Rubí explica la cuina catalana de la Segona República
-
Cultura i mitjans Revetlla de Sant Joan a Rubí 2025: música i foc